Motorjournalist x Automotive Copywriter x Motorcycle Content Creator

Motorjournalist

Online vindbaarheid is belangrijk, zeker nu digitalisering ook binnen de motorbranche steeds meer geadopteerd wordt. Motorbladen sterven een langzame dood door de komst van een nieuwe generatie motorrijders, terwijl de oudere generatie motorjournalisten zich vastklampt aan hun oude manier van werken. Met QR Media spreek ik die nieuwe generatie aan, digitaal, en altijd met de juiste toon.

Ik zie mezelf graag als onderdeel van die nieuwe generatie, maar weet nog steeds niet welke titel nu het best bij me past. Ik heb de term motorjournalist altijd al een beetje vreemd gevonden. Misschien omdat ik een aversie heb tegen het woord journalist, of misschien omdat de term voor mij de lading niet dekt. Bij Automotive Copywriter moet ik echter alleen aan auto’s denken, al is dat natuurlijk niet terecht. Motorcycle Content Creator bekt wel lekker, en slaat eigenlijk de spijker op z’n kop. Ik doe immers meer dan teksten schrijven en zo’n deftige – uit het Engels afgeleide – functienaam past prima in het kader van vernieuwing, toch?

Toch bedeel ik mezelf alle drie die titels toe. Waarom? Simpel, online vindbaarheid is belangrijk, en laten zien dat ik te vinden ben is misschien wel de beste reclame die ik kan maken. Dus noem me motorjournalist, Automotive Copywriter, Motorcycle Content Creator of wat anders, maar neem vooral even contact met ons op als je benieuwd bent wat wij voor elkaar kunnen betekenen.